piątek, 5 czerwca 2020

55.

Miałam napisać dłuższy post, ale zapomniałam zabrać laptopa z pokoju rodziców i już dzisiaj za późno. Dodam tylko króciutką notkę by nie robić takich dużych przerw a więcej napisze jutro.

Ariela dziękuje bardzo za komentarz. Zawsze wiesz co powiedzieć w takich sytuacjach, Twoje podejście jest takie jakiego mi trzeba. Realne, ale nie załamujące, wręcz motywujące. Pisz mi więcej takich rzeczy to będzie łatwiej. Może powinnam to drukować i sobie gdzieś wieszać. Haha

Do jutra 😘


💗

5 komentarzy:

  1. O matko. Miło mi. 😊 sama siebie próbuję dopingować różnymi hasłami z różnym skutkiem. Czekam na twój następny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście Ariela potrafi rozsądnie doradzić :D Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co się dzieje z Tobą?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

0

Witajcie,  Trochę mnie tu nie było. Chciałabym napisać, że tyle się u mnie zmieniło, ale jak się nad tym zastanowię to właściwie wszystko je...