piątek, 19 czerwca 2020

59.

Bilans:
kawałek ciasta z truskawkami
kawałek tarty od przyjaciółki
frytki pieczone z połowy batata i 3 małych ziemniaków z sosem czosnkowym z jogurtu nat.
owoc przypominający brzoskwinie

Jestem zadowolona z bilansu mimo,że dzisiaj dostałam kawałek tarty od innej przyjaciółki, której też dawałam tort z truskawkami, bardzo ciekawy układ swoją drogą. 😂

Znowu jestem śpiąca. Ostatnio się przestawiłam i wstaję o 9, to zupełnie niepodobne do mnie.
Wczorajsze pytanie zdałam, ponieważ przypominało mi się, jak jeszcze nie tak dawno oglądałam filmik na yt o nadwydajnych i pierwszy raz wtedy usłyszałam, że są ludzie, którzy potrafię nie myśleć o niczym w danym momencie, tak po prostu. Nie uwierzyłabym w to, gdybym nie oglądała tego z chłopakiem, który potwierdził, dla niego niemożliwe było to jak można myśleć bez żadnej przerwy, ciągle o czymś, coś analizować, coś kontrolować w głowie. Nie wiedziałam, że to nie jest takie normalne 😯, ale to w sumie dobrze. Przypuszczałam, że Wasze odpowiedzi będą podobne do mojej właśnie. Ciekawe jakby to było, położyć się i relaksować. Pewnie dlatego zawsze jestem ponapinana.

Dobranoc ;*



💗

4 komentarze:

  1. Uwielbiam frytki z batata <3 Szkoda, że są takie drogie, bo z pewnością jadłabym je częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi dużo stresu odejmuje dużo biegania i ruch. Im bardziej jestem zmęczona tym mniej mam siłę myśleć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja też za dużo analizuję. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj faceci potrafia po prostu nie myśleć, wyłączają się i tyle. Też im tego zazdroszczę..my możemy sobie pomóc tylko medytacja i wyciszeniem albo skupieniem się na danej rzeczy aby nie myśleć o kilku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

0

Witajcie,  Trochę mnie tu nie było. Chciałabym napisać, że tyle się u mnie zmieniło, ale jak się nad tym zastanowię to właściwie wszystko je...