wtorek, 28 lipca 2020

2. Czy mój cel jest nadal aktualny?

Znajomi zaczęli kombinować by jechać w 6 osób zamiast 4, ale nie to mnie zmartwiło. Dzisiaj rozmawiałam z chłopakiem i on bardzo się boi. Chyba zrezygnujemy z tego apartamentu, bo ma zbyt długi okres bezzwrotny. Bezpieczniej będzie zarezerwować coś na last minut. Zapewne będę celować w te same daty lub tydzień wcześniej. Szkoda byłoby stracić tyle kasy bezpowrotnie. Słabe te wakacje w tym roku kurde. Echh

Bilans:
pół serka wiejskiego z ogórkiem kiszonym i papryką 139kcal
warzywa na patelnie z ziemniakami + sos czosnkowy z jogurtu 210kcal
razem: 350kcal

Cwiczenia:
joga na okrągłe plecy 20 min i joga na rozciąganie dolnych partii ciała 15min --> 35min 163kcal
15 min skalpel (część leżąca na tyłek) 163kcal
razem: 326kcal

Póki co idzie lekko, posiłki stabilne, gorzej będzie jak mi się znudzą.

Strasznie się dzisiaj wkurzyłam, lekko mówiąc. Miałam napisać o tym, ale już mi się nie chce wracać do tego bo się uspokoiłam, jeśli jutro znowu mnie trafi, to opiszę.

Możliwe, ze przede mną jeszcze bańka chińska dziś, ale zobaczę czy mi się zechcę, bo już się umyłam, jako że spotykałam się z chłopakiem na chwilę.

Trzymajcie się i nie poddajemy się jeszcze ;*
2/20



💗

5 komentarzy:

  1. Trochę ma racji z tym że się boi szkoda kasy. A Ty nie boisz się utknąć na kwarantannie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy jeśli byśmy byli już na miejscu kiedy wprowadzą kwarantannę to jakby nie mogą nas zatrzymać z tego co słyszałam, a jeśli miałabym utknąć na 2 tygodnie w domu po powrocie to mi to bez różnicy, teraz i tak praktycznie cały czas siedzę i nic nie robię, a i tak będę się musiała uczyć na egzamin.

      Usuń
  2. Jestem Tobą pomimo tego, że wolę długotrwałe działanie niż zrywy. Ja z myślą o ślubie przyjaciółki (sierpień) zaczęłam się ogarniać w styczniu i mi mi wzlotów i upadków jakoś się trzymam. Fajny kot, chociaż ja ostatnio doceniam pająki. :) trzymaj się! Pisz częściej.

    OdpowiedzUsuń
  3. podałaś mi kilka dobrych pomysłów, dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo malutki bilans, ale rozumiem, że to przygotowywanie ciała do wakacji :) Także oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

0

Witajcie,  Trochę mnie tu nie było. Chciałabym napisać, że tyle się u mnie zmieniło, ale jak się nad tym zastanowię to właściwie wszystko je...