czwartek, 9 lipca 2020

72.

Szybka notka i lecę spać, dopiero skończyłam się uczyć bo już miałam 5% baterii na ipadzie haha

Bilans:
omlet z 2 jajek z masłem orzechowym, powidłam + matcha na mleku migdałowym 150g 550kcal
2 jajka sadzone, ziemniaki, mizeria z jogurtem 325kcal
tosty z szynką mozarellą i bazylią 279kcal
razem: 1154 kcal
pózniej jeszcze chłopak przyniósł mi talerzyk z grilla 4 mini kiełbaski, 3 części bagietki, już nawet o tym zapomniałam haha 400kcal ?

Sporo dzisiaj przerobiłam, więc jestem zadowolona. Ze 143 wzorów zostało mi na jutro 52, ze skryptu było 32 a zostało 10, z tym że dużo też doczytywałam, dodawałam, rozpisywałam. Także jestem zadowolona.

Dobranoc / Dzień dobry ;*


💗

2 komentarze:

  1. Ach to poczucie satysfakcji, że się zrobiło tyle, ile się da. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Jak to napisałaś to zamarzył mi się tost...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

0

Witajcie,  Trochę mnie tu nie było. Chciałabym napisać, że tyle się u mnie zmieniło, ale jak się nad tym zastanowię to właściwie wszystko je...