środa, 8 lipca 2020

71.

Bilans:
jajecznica z 2 jajek, szynka, kawałek czerwonej cebuli, pół pomidora 340kcal
bigos z cukinni z piersią 470kcal
sałatka z burakiem 280kcal
razem: 1090 kcal

Nie spodziewałam się takiego bilansu w sumie dzisiaj, ale to dobrze.
Dzisiaj cały dzień spędziłam czytając skrypt. zostało mi 32 strony. Teraz będę wycinać wzory i dopasowywać do nazw. Włączę do tego jakiś serial. Zapomniałam o swoim wyzwaniu i ciekawa jestem jak ja je spełnię siedząc codziennie przy nauce. No zobaczymy, może chociaż połowę.

Dzisiaj to już nie mam nic do dodania, więc żegnam się, dobranoc ;* Lub dzień dobry!



*edit. zapomniałam o mleku do matchy, nie wiem ile kcal, ale + mleko 
💗

3 komentarze:

  1. Nauka jest przyjemna ale tylko wtedy kiedy lubimy to czego się uczymy. Mam nadzieję że tobie sprawia to przyjemność 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo się uczysz wow i bilanse ładne 😄 super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry, to chyba do mnie, ha ha :D muszę spróbować matchy. Podziwiam za to, ile jesz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

0

Witajcie,  Trochę mnie tu nie było. Chciałabym napisać, że tyle się u mnie zmieniło, ale jak się nad tym zastanowię to właściwie wszystko je...