poniedziałek, 4 maja 2020

33.

Dziękuję Wam bardzo za komentarze ;*
Dzisiaj szybciutki post, bo okazało się, że jutro mam zaliczać ustnie kolokwium z farmakognozji. Napisałam do tego prowadzącego proponując czwartek, a on mi odpisał, że proponuje jutro o 16. Także tak haha No ale będę miała z głowy. W sumie to sporo już pamiętam, wszystko przeczytałam, więc teraz tylko powtórki do jutra i muszę jeszcze ogarnąć jak opisywać wygląd surowców.

Bilans:
Sernik z malinami 200g - 166kcal
Bratwustk 1,5 kiełbaski 100g-301kcal, keczup 16g-22kcal, musztarda 10g-9kcal, pomidor 77g-15kcal
Wafle ryżowe 11g-42kcal, masło orzechowe 17g-101kcal, dżem 7g-10kcal, banan 43g-42kcal; wafel kukurydziany 5g-18kcal, almette 8g-20kcal, hummus 4g-9kcal, pomidor 30g-6kcal
Razem: 761kcal

Ze względu na jutrzejsze kolokwium i dużo rzeczy do zapamiętania postanowiłam zjeść więcej, jutro do 16 też pewnie zjem więcej by lepiej myśleć.
Wychodzi jednak, że to nauka zawsze była moją przeszkodą w diecie, bo po prostu się boję.
Wina nie było dzisiaj bo się uczę.

Trzymajcie się ;*
Jutro Was odwiedzę!



💗

8 komentarzy:

  1. Trzymam mocno kciuki za kolokwium. Jak już masz większość materiału opanowane to na spokojnie dasz radę. Kalorii też pewnie trochę spalisz ze stresu. :D Ale kusisz tym sernikiem. Gdyby nie to, że postanowiłam mocno ograniczyć słodkie to już bym go robiła.
    Trzymaj się i powodzenia. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że racjonalnie do tego podeszłaś i troszkę zwiększyłaś kalorie. Mam nadzieję, że jutro dasz radę i na spokojnie zdasz to kolokwium. Trzymam kciuki kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zjadłaś aż tyle jak na nerwowa sytuację :) jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na kolokwium! :)
    I tak jesz bardzo malutko, więc nie dokładaj sobie dodatkowo stresów :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze zrobiłaś jedząc więcej, Twój bilans i tak jest niski. Powodzenia! (chyba jesteś w trakcie :D)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sklep to answear.com Uwielbiam rzeczy stamtąd! Jutro jeszcze napiszę o nich coś więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

0

Witajcie,  Trochę mnie tu nie było. Chciałabym napisać, że tyle się u mnie zmieniło, ale jak się nad tym zastanowię to właściwie wszystko je...