piątek, 29 maja 2020

52.

Dzisiaj był dobry, miłe dzień. Zakończony fajną muzykę.

Bilans:
owsianka z mango i malinami 171kcal
ciasto marchewkowe z malinami i masłem orzechowym 283kcal
kawałek ryby smażonej i ziemniak 222kcal
kanapka z hummusem i pomidorem 109kcal
razem: 786kcal






















Byłam dzisiaj z przyjaciółką na rowerze. To był dobrze spędzony czas, pożytecznie. Sporo spaliłam co się przydało po wczorajszym grillu.
Jakoś dzisiaj nie mam już weny do pisania, więc zakończę ten post w tym miejscu.
Trzymajcie się ;*

💗

4 komentarze:

  1. Owsianki na śniadanie zazdroszczę - nigdy nie łączyłam malin z mango, ale to musi być mega połączenie i chyba właśnie podsunęłaś mi pomysł na letnie orzeźwiające smoothie. :)
    Też muszę się wybrać na rower.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje bilanse są takie pyszne a przy tym małe, masz ciekawy sposób na dietę :) Trzymaj się! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bilans i do tego tyle spalonych kalorii! Super, oby tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam ochotę na jaglanke z tymi owocami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

0

Witajcie,  Trochę mnie tu nie było. Chciałabym napisać, że tyle się u mnie zmieniło, ale jak się nad tym zastanowię to właściwie wszystko je...