czwartek, 14 maja 2020

40.

Dopiero niedawno skończyłam pisać te notatki z chemii leków, a jutro kolokwium i to ponoć niełatwe. Nienawidzę. Mogłam iść do Warszawy, ponoć tam medyczny zamknięty do 30 września :) a u nas pierdolenie. Nienawidzę. Niszczą moje życie.

Odpisałam na komentarze pod ostatnim postem, jeśli ktoś byłby zainteresowany.

Notak dzisiaj krótka bo już późno. Ostatnio brakuje mi czasu.

Dziś na wadze mniej niż przed weekendem, czyli generalnie mimo tych wyskoków to do przodu i o to mi chodzi, już mi chyba nawet nie zależy by szybko. Chcę dodać ćwiczenia, tak rozsądnie, tylko dzisiaj znowu nie zdążyłam. Chciałabym też któregoś dnia zacząć jeść o stałych godzinach i więcej kcal. Czuję się już lepiej ze sobą, więc łatwiej mi sobie na to pozwolić. Dzisiaj waga 82.7kg. Przed weekendem 82.9kg. Wczoraj to najpierw 83.1kg, póżniej za każdym razem 83.5kg. Ważne, że spadek jest.

Założyłam tego instagram wczoraj, dzisiaj dodałam dwa zdjęcia. Od zawsze podobały mi się takie stronki. Możliwe, że coś nawet kiedyś założyłam, ale zawsze to było na krótko, zaraz się zniechęcałam bo nie szło, nie rozwijało się jakoś szybko. Kiedyś miałam studygrama, tam to się działo, a na takich kontakt jednak jest trudniej. No ale dobrze, chce tym razem by się udało i przede wszystkim chce zrobić to dla siebie. Mojego prywatnego instagrama mam takiego zwykłego, gdzie mam selfie, zdjęcia ze znajomymi, takie tam. Nie wstawiam tam czasem tego co bym chciała, bo jest inne, czasem zbyt wyzywające. Czasem też wstawiam coś by ktoś zobaczył, co już w ogóle jest chore i chcę się tego pozbyć. Wstawiając na ten nowy profil robię to dla siebie. Dlaczego? Bo chciałabym tak żyć, chociaż w jakimś stopniu tak jak widzę te wszystkie dziewczyny z tych kont. No i wiem, że to tylko instagram i ściema itd. No ale ja chcę by stało się to czymś więcej. Chce się tego nauczyć. Jak był spokojniejsza, wyluzowana, nie martwić się tak. Znaleźć ten swój spokój i szczęście. Mam nadzieję, że też to będzie mi dawało trochę szczęścia i będzie to coś mojego. Chce wstawić coś co wydaje mi się fajne, ale jest inne niż to typowe, mieszczące się w ramach. chce by moje życie miało trochę tego artyzmu, chcę się tego nauczyć. Ja tego jeszcze nie umiem. Dodałam dwa zdjęcia z dziś by jakoś zacząć, ale to nie jest jeszcze to czego pragnę. Chcę by w przyszłości te zdjęcia były naturalne, by tak wyglądało moje życie. Bym mogła np. ubrać się w domu w coś fajnego, nie byle co, ale coś ciekawego, estetycznego. Zrobić sobie jakiś ładny posiłek, coś co będzie inspirowało mnie i innych, bo mi taka inspiracja jednak daję chęć do życia. Teraz to taki mój cel, albo chęć, bo moze cel to za dużo. Chcę się nauczyć jak to robić. Dzisiaj znalazłam profil o nazwie cajaroli, bardzo mi się podoba. Dziewczyna, a może kobieta, nie jest jakaś filigranowa, bardziej podobna do mojej figury, tylko jednak szczuplejsza, ale wygląda pięknie i kobieco. Wstawię dzisiaj jej dwie fotki.
Podam Wam też nazwę tego insta: c.clllaudia Najwyżej jak mi się odwidzi to kiedyś usunę stąd. Uprzedzam, że zdjęcia tam mogę pojawiać sie czasem odważne. Musze poczekać jeszcze na lepszą wagę by dodawać cos fajnego, no ale zacząć z czymś trzeba.

Czekam aż mi przyjdą te białe spodnie, bo wydają mi się idealna do stylu, który teraz chce stworzyć.

Bilans:
jajecznica na mleku z szynką, papryka, pomidor 227kcal
makaron, sos spaghetti domowy 496kcal
razem: 723kcal

Polecam robić sos z pomidorów z puszki.

Na dziś kończę i żegnam Was, bo jutro po 11 zaliczenie. Oby wszystko poszło po mojej myśli, oszaleję jak sie będzie znowu zacinać. Trzymajcie się ! ;*



💗

9 komentarzy:

  1. Polubiłam post. :) trzymaj się i nie poddawaj.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To Twoje konto na insta jest prywatne, bo jeśli to Twoje to wysłałam prośbę o obserwowanie.
    Masz iconkę z jakimś dzieckiem? Czy to inne konto?
    Taka zmiana stylu to mega super sprawa, sama zrobiłam tak z kilka lat temu i niczego nie żąłuję.
    Trzymam kciuki za zaliczenia. I bardzo podziwiam za spadek wagi podczas weekendu. Dla mnie jakiś cud!
    Sama piszę bloga od 3 lat i teraz chciałabym prosić Was o wsparcie, więc jeśli zgodziłabyś się mnie wspierać to mogłabyś zostawić u mnie na blogu w komentarzu swój mail, zebym mogła dodać Cię do listy?
    Trzymaj się i nie mogę się doczekać Twojej odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest publiczne, na miniaturce mam zdjęcie laski z neta w jeansach z pięknych brzuchem. Dodam linka dzisiaj do postu i tak bd najłatwiej.
      Pewnie dodaj mnie do listy :) carlllllla6@gmail.com / L jest 6 razy haha
      Ten spadek to od weekendu, bo przed było kilka dni ta sama waga, w weekend dwa razy zjadłam więcej, chociaż to była jedna doba, no i we wtorek znowu zjadłam dodatkowo ryż z warzywami taki zamawiany, ale później już waga spadła i tak, więc wyszło dobrze :)

      Usuń
  3. Wow ale Ty masz figurę! Wiem że jesteś dużo wyższa ode mnie ale nie spodziewałam się że będziesz miała aż taķ ładną figurę 🥰 super! Naprawdę jestem pod wrażeniem, nawet nie wiem co napisać :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, aż się zastanawiam teraz czy trafiłaś na odpowiednią stronę :DD dziękuję bardzo ;*

      Usuń
  4. wstawię linka w poście, bo coś z tą nazwą są chyba problemy jakieś :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

0

Witajcie,  Trochę mnie tu nie było. Chciałabym napisać, że tyle się u mnie zmieniło, ale jak się nad tym zastanowię to właściwie wszystko je...