poniedziałek, 18 maja 2020

44.

Początki tygodnia nie są dla mnie.
Wczoraj mogłam góry przenosić, dziś nie chce nic. Na nic nie mam ochoty, jest mi źle, do tego cały dzień czułam się jakbym była przeziębiona.

Bilans:
owsianka: płatki provena, alpro waniliowy, mango, brzoskwinia, wiórki 302kcal
schab, ziemniaki, keczup, mizeria z jogurtem 365kcal
herbata z sokiem malinowym, miodem i imbirem 87kcal
razem: 755kcal

25 minut hula hop
Uczę się kręcić w prawo, to dość bolesna nauka. W lewo jest tak łatwo, a w drugą stronę katastrofa.
Idę szukać motywacji do życia w czymkolwiek.
Dobranoc
💗

9 komentarzy:

  1. Super bilans <3
    Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale faktycznie też umiem kręcić hula hop tylko w jedną stronę. Chyba muszę wyjąć moje z piwnicy ..
    Kiepsko, że tak słabo się czułaś. Mam nadzieję, że dzisiaj będzie lepiej <3. Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna strona zawsze jest dominująca, pewnie o to chodzi. Powodzenia w nauce, bądź cierpliwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie od kilku dni też tak mam, że czuję się jakby mnie zaraz miało rozłożyć..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tak czytam aż mam ochotę sobie sprawić hula Hoop 😍 będzie dobrze na szyji umiesz? I ramiona?
    Na przeziębienie spróbuj wypić jakiś fervex nocą i prawie zawsze mija

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boże bałaby się nim próbować na szyi bo mam takie z wypustkami z węgla, na ramionach nie próbowałam bo boję się o sufit, tv i lustro :DDD ale może na dworze spróbuję :D

      Usuń
  5. Hej kochana, bardzo Ci dziękuję za komentarz u mnie. Nie będę ukrywać, że Ty też przyczyniłaś się do tego, że bardziej chciało mi się tutaj wrócić.
    U mnie znów jest na odwrót, w prawo kręcę naturalnie, a w lewo jakoś tak trudniej.
    Super bilans, trzymaj się. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to dobrze, ciesze się, że już jesteś bardzo !

      Usuń
  6. Czasami są takie dni, że jest się bardziej zmęczonym. Może dłużej odsapnij, relaks i daj sobie luz, ale jakiś gripex/fervx coś w tym guście dla pewności też weź. ;*
    Piękny bilans. ♥
    Jak ja kocham hula-hop! Mogę kręcić non stop przez 1,5h i kończę z żalem. I tak przeważnie robię codziennie. Gdyby hula-hop pomagało na uda to byłabym w niebie. :D
    Trzymaj się! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a piszą, że pomaga też haha, ja im wierzyłam hahhaha jeszcze mam nadzieję :D

      Usuń

Dziękuję <3

0

Witajcie,  Trochę mnie tu nie było. Chciałabym napisać, że tyle się u mnie zmieniło, ale jak się nad tym zastanowię to właściwie wszystko je...